sobota, 20 lutego 2010

coś do śmiechu

Autor: Nadine. o 02:16
Dziś chciałybyśmy trochę was rozbawić, przygotowałyśmy maraton dowcipów;P

1.Jasiu leży na brzuchu i śpiewa.
Nagle położył się na plecy i znowu śpiewa.
Tata się go pyta: Jasiu w co się teraz bawisz??
A jasiu na to : W płytę gramofonową, teraz śpiewam na drugiej stronie płyty :)

2.Mama pyta Jasia:
-Jasiu dlaczego nie bawisz się już z Kaziem?
-Mamo, a czy ty byś chciała się kolegować z kimś kto pali, pije przeklina?
-Nie Jasiu.
-No widzisz, Kaziu też nie chce.

3.Przychodzi Jasiu do domu ze szkoły i krzyczy:
- Mamo, mamo dzisiaj zrobiłem dobry uczynek.
- No to mów.
- Koledzy podłożyli pineskę szpicem do góry na krześle nauczyciela. Już miał siadać kiedy ja odsunąłem krzesło...

4.przychodzi baba do lekarza i mówi -pies mnie ugryzł. a lekarz się pyta-gdzie. baba mówi-koło poczty

5.Przychodzi baba do lekarza z zabandażowaną ręką i nogą . lekarz się pyta :
- Co się pani stało w rękę ??
- Prąd mnie kopnął ...
- A w nogę??
- Chciałam mu oddać

6.Po ogoleniu klienta fryzjer mówi:
- Gotowe. Płaci pan 8 złotych.
- Jak to? Przed goleniem mówił pan, że będzie kosztować 5 złotych!
- Tak, mówiłem, ale musi pan dopłacić za trzy opatrunki, które panu założyłem na rany.

7.Długowłosy chłopak siada na fryzjerskim fotelu i pyta fryzjera: -Czy to pan strzygł mnie ostatnio? -Nie, ja tu pracuje dopiero od dwóch lat.

8.Jasiu przychodzi ze szkoły i mama pyta się Jasia:
- Jasiu jak było w szkole?
- A dobrze- odpowiada Jasio.
Pani mnie wyróżniła, powiedziała że cała klasa to debile a ja największy.

9.Nowe dziecko idzie do klasy i nauczycielka mówi -To jest Szymon- -Cześć- -Kim jest twój tata ?- -Nie żyje- -Aha.A jak żył to kim był ?- -Był żywy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-

10.Podczas egzaminu wykładowca mocno już zdenerwowany niewiedzą zdającego, otwiera drzwi i krzyczy do pozostałych studentów:
- Przynieście tu siano dla osła!
- A dla mnie herbatkę! - dodaje student.


;)








1 komentarze:

Moustache on 13 września 2012 08:16 pisze...

smieszne żarty :)) :D

Prześlij komentarz

 

O wszystkim i o niczym=D Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos